Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Γεια σας γεια σας!!! Τι κανετε??χαθηκα για λιγο.....ειπα να απολαυσω και εγω ...λιγο κρασι λιγο θαλασσα και το αγορι μου....ΚΑΙ  τα παιδια μου.....χαχαχα!!!!!!!!! βρισκομαι ακομα σε διακοπες, ομως δεν ξεχνω να ....παιζω ....με τα αγαπημενα μου πλαστικα , συρματα , κλωστες , πηλο κ.α.Θα καταλαβαινετε και  εσεις οτι η τρελα της δημιουργιας ειναι παθος!!!!!ευτυχως δεν ειναι απο τα καταστροφικά (??????)χαχαχα
και σε συντροφευει παντου!!! σας χαιρετω, σας παρακολουθω, σας ΦΙΛΩ!

2 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΥΛΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΟ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!ΧΑΧΑ!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρεσε το ...τσαχπινικο...!!!!χαχα!!! να περνας και εσυ καλα!!!καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μάθω τη γνώμη σας!