Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

"black velvet!"


10 σχόλια:

  1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΜΑΤΑΚΙ.........ΕΤΣΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο.Κ Νασια θα ακολουθησω τη συμβουλη σου...σαν πιο παλια ...κατι ξερεις περισσοτερο!!!!!!πολλα φιλια...και καληνυχταααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσουλα καλα ειναι τελεια !!!!! Το μπουστο απο τι υλικο ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΘΑΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα !!!!και στα καλα και στα κακα κοριτσια...!!χαχαχα ευχαριστω για τα καλα σας λογακια!!!!! οσο για το υλικο...πολυμερικος πηλος (fimo) πλαθεται ψηνεται δικοσμειται και ετοιμος... (εχει οδηγιες στη συσκευασια) σας φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω μείνει άναυδη!!!! Πληροφορήθηκα βέβαια ότι οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες αλλά άλλο να στο λένε και άλλο να το βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μυρτουλααα!!!!τι μου κανεις?????? τα λογακια σου ειναι γλυκα .......απο το μηνα του ΜΕΛΙΤΟΣ!!!!!!!ΧΑΧΑΧΙΧΙ!!!! φιλια φιλια φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα Χρυσούλα!!! υπέροχα αυτά τα σκουλαρίκια!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστω Zeta μου για τα λογακια σου!!!!!! χαιρομαι πολυ πολυ που συναντηθηκαμε!!!!!!φιλαααακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μάθω τη γνώμη σας!