Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

πιγκουινάκια τον Αύγουστο??? Νο.1


6 σχόλια:

  1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΧΤΕΣ ΤΟ ΩΡΑΔΥ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΓΑ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ .ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΜΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΟΥ ΠΕΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΤΑ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΕΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΜΕ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νασια μου καλως μου ηρθες!!!!!!!ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!και το ομορφο σχολιο σου!!!!.....και εγω σε παρακολουθω....γιατι μου αρεσεις!!!!!!!(η δουλεια σου εννοω)χα χαχα!!!!!σε φιλω!!!και τα λεμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανα!!!! Πραγματικά με θάμπωσες! Καινούριο "παιχνιδάκι"!!!!! Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές με το fimo, αλλά... τίποτα το αξιόλογο δεν βγήκε από τα χεράκια μου....
    Τα δικά σου όμως... έκαναν θαύματα!!!!
    και... επειδή έχω μια απίστευτη αδυναμία στους πιγκουίνους: θα μου κάνεις σε παρακαλώ ένα ζευγαράκι (ας πούμε νύφη και γαμπρό) για να τα κάνω σκουλαρίκια????
    Pleaseeeeeeee!!!!!!!!!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω??!!! Ειναι σκέτη γλύκα τα πιγκουϊνάκια!! Θέλω κι εγώ να προσπαθήσω να φτιάξω ! Είναι το ίδιο με τον πηλό ?? Πάντως είναι θαυμάσια, σαν πορσελάνινα !! Φιλιά και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστιανα.....θα το σκεφτω......???????Λοιπον το σκεφτηκα......!!!!!και θα σου κανω...!!!!!χαχαχαχα!!!!ευχαριστω και για τα καλα σου λογια!!!!φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστωωωωω Pepi για τα καλα σου λογια!!!!οσο για το υλικο αυτο ,ειναι ευκολο στη χρηση...πλαθεται οπως η πλαστελινη...ψηνεται σε οικιακο φουρνο,ειναιελαφρυ και δεν σπαει!!!!το μονο κακο του ειναι οτι λερωνεταιευκολα απο τα αλλα χρωματα...και θελει συχνο πλυσιμο χεριων!!!!οταντο δουλευεις! φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μάθω τη γνώμη σας!