Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012


Καλημερα ...!!!!!!!Η Sotiria με εβαλε στο παιχνιδακι των 10!!!!!!!Ευχαριστω Sotiria!!!!!!!!!ετσι θα παιξω και εγω......οπως πολλα κοριτσακια απο τη ομορφη γειτονια μας!!!!!!!!χαχα!!!!!!!!
Ας πουμε λοιπον......
 -Αγαπημενο βιβλιο:          Ολα του Ξανθουλη!!!


 -Αγαπημενη πολη:           Λατρεψα το Ρεθυμνο(Παλια Πολη )!!!!


 -Αγαπημενο γλυκο:                 Πανω απο ολα η Σοκολατααααα!!!


 -Αγαπημενο αρωμα:                DKNY BE DELICIOUS!!


 -Αγαπημενο blog:                   Ολα....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 -Αγαπημενες μποτες:   Μαυρες...μεχρι το γονατο κορδονια και 
                                      τρουκς  ΟΚ τακουνι παιζει προς το ψηλο!!


 -Αγαπημένος προορισμός:  Ρεθυμνο,Ελατοχωρι(Πιεριας) κα!!!!


 -Αγαπημενο μερος για καφε:  Λατρευω τον καφε!!!!και την 
                                                    θαλασσα!!!!!  ετσι συνδυαζω και                                                              !                                                         τα δυο!!!!!       


 -Αγαπημένο φαγητό:            Θα μπορουσα να ημουν μια    Ιταλιανα !!!!!!!!!!!!                                                 
                                Ζητω τα μακαρονια!!!!!!!!!!!!!!

 -Αγαπημένη αναρτηση          Ολα τα δαχτυλιδακια μου!!!! 


Το παιχνιδι δεν τελειωνει εδω.....!!!!!το παραδιδω  στα χερακια
της   Χειροτεχνημα-Handmade  ,Stone ,Ελενη Τετωρου ,Μαρια
Sweet Art ,EVAGELIA VRETOU ,giasmin.....φιλια σε ολες!!!!!!           
  

7 σχόλια:

  1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΖΗΝ ΚΑΙ ΦΕΛΤ .Η ΠΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΦΩΤΑΓΩΓΗΜΕΝΟ ΜΕΓΑΡΟ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζήτω τα μακαρόνια... Ζήτω η τρέλα!
    ξέχασα να κάνω το παιχνίδι τώρα που το είδα θυμήθηκα ότι μου έστειλε η Ζέτα πάω πάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νασια μου νομιζω μονο οι γυναικες εχουν Τρελα....γλυκια τρελα με τη σοκολατα!!!!Βρε τι εχουμε παθει...χαχα!!!!!ευχαριστω για το σχολιο για την σουπερ αναρτηση....φιλουσκιααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμενω τα 10 σου..!!!!!τρεεεεχα!!!χαχα!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα μακαρονου!!Εφτιαξα και εγω το δικο μου top ten μετα τη δικη σου πρόσκληση!Φιλια πολλά και μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά έγώ είμαι τελείως άσχετη με τα παιχνίδια για δώστε μου οδηγίες τι πρέπει να κάνω και να συγχωράτε που είναι χειμώνας και η δουλειά έχει πέσει λίγο γιαυτό και έχω λίγο χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελενη μου μαλλον σε εβαλα σε μπελαδες....και εγω ασχετη ειμαι με τα παιχνιδια....αλλα δεν ειναι δυσκολο θα κανεις αναρτηση απαντωντας στις συγκεκριμενες ερωτησεις!!!!Καλο μεσημερι!!!!!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να μάθω τη γνώμη σας!